Contact en openingstijden

Contact en openingstijden

""

Openingstijden

Vanwege het coronavirus heeft het gemeentehuis vanaf 14 juni 2021 aangepaste (verruimde) openingstijden. 

De balie is geopend voor het afhalen van een document op: 

  • Maandag: 9.00 - 17.00 uur & 17.30 - 19.30 uur
  • Dinsdag: 9.00 - 17.00 uur
  • Woensdag: 9.00 - 17.00 uur
  • Donderdag: 9.00 - 17.00 uur
  • Vrijdag: 9.00 - 12.30 uur

U kunt op afspraak terecht voor het aanvragen van bijvoorbeeld een rijbewijs of paspoort op:

  • Maandag: 9.00 - 13.00 uur & 17.30 - 19.30 uur
  • Dinsdag: 13.00 - 17.00 uur
  • Woensdag: 9.00 - 17.00 uur
  • Donderdag: 13.00 - 17.00 uur
  • Vrijdag: 9.00 - 12.30 uur

Er geldt één persoon per afspraak (met uitzondering van verplichte toestemming). 

Afspraken op het gemeentehuis

Wat digitaal kan, handelt de gemeente digitaal af. Bij huwelijken (ondertekenen van de akte) mogen alleen het bruidspaar en de getuigen aanwezig zijn. We bieden de mogelijkheid om de ceremonie later alsnog te laten plaatsvinden. 

Bezoekadres

Capucijnerplein 1
6021 CA in Budel

Komt u op bezoek? Meldt u zich dan aan via de zuil in de hal.
Zo kunnen wij u het snelst helpen.
Parkeren kan kosteloos in het centrum met een parkeerschijf (maximaal 1 uur) en direct daarbuiten zonder parkeerschijf.

Postadres

Postbus 2090
6020 AB Budel

Telefoon

Van maandag tot en met donderdag van 9.00 tot 17.00 uur en op vrijdag van 9.00 tot 12.30 uur zijn we bereikbaar op het algemene nummer: 14-0495.
Vanuit het buitenland belt u (+31 495) 431222. 

Een vraag?

Heb je een (algemene) vraag? Stel deze via het webformulier.
Gebruik voor de meldingen de Mijn Gemeente App of geef online een melding door.

Zakelijke gegevens

IBANnummer algemeen NL46 BNGH 0285.0015.31
IBANnummer belastingen        NL90 BNGH 0285.0472.99 
Swift of Bic BNGH NL2G
BTW nr.         NL001902660B03
Kamer van Koophandel    17282376
Facturen stuurt u naar: facturen@cranendonck.nl