Coronavirus en dienstverlening gemeente Cranendonck

Door het coronavirus (COVID-19) werken medewerkers van de gemeente Cranendonck, als dat kan, thuis. Dat kan gevolgen hebben voor onze dienstverlening.

Aangepaste openingstijden
Er gelden beperktere openingstijden van het gemeentehuis. Alleen afspraken die noodzakelijk zijn gaan door en er is geen vrije inloop mogelijk. U kunt alleen telefonisch een afspraak maken (via 14-0495). Meer hierover

Misschien kunt u uw vraag ook online regelen en is een afspraak niet nodig? Ga hiervoor naar de homepage en kies voor 'online regelen'. Of typ wat u zoekt in het zoekveld en kijk op de informatiepagina of u dit online kunt regelen. 

Voor ondernemers

Ga naar Updates coronavirus voor het meest recente nieuws over het Coronavirus en ga naar het Coronavirus Ondernemersloket voor alle informatie voor ondernemers.

Samen beschermen we de mensen om ons heen!

Sluit venster

Contact afvalinzameling (0800 – 22 100 10)

Contact afvalinzameling (0800 – 22 100 10)

U kunt 24 uur per dag, 7 dagen per week terecht met al uw vragen en opmerkingen over afvalinzameling en aanvragen of omwisselen van afvalcontainers bij een speciale informatie- en meldingslijn:

0800 – 22 100 10

U kunt ook online uw vraag stellen door een e-mail te sturen.

Vragen over afval
Wat mag er in mijn bak? Wanneer wordt mijn container opgehaald? De antwoorden op deze vragen vindt u in de afvalkalender. U kunt de afvalkalender ook bekijken via de afvalapp.

Wanneer is de milieustraat open en wat kost et? Waar kan ik mijn grof vuil laten? waar kan ik een nieuwe milieupas voor de milieustraat aanvragen? De antwoorden op deze vragen vindt u op onze website.