MBO   |   Maximaal €3323   |   Schaal 6   |   Regulier   |   Tijdelijk   |   36 uur | Solliciteer (t/m 31-12-2023)

INTERNE en EXTERNE  Oproep

De gemeenten Cranendonck, Heeze-Leende en Valkenswaard werken sinds 2004 op verschillende onderdelen samen. De samenwerking tussen de drie gemeenten is een zelfstandig rechtspersoon namelijk de Gemeenschappelijke Regeling A2 (GRS A2).  Deze vacature staat open bij één van deze vier organisaties namelijk: gemeente Cranendonck.

Cranendonck is een gemeente die continu in ontwikkeling is. Ambitieus, op zoek naar kansen en toekomstgericht. Dit betekent dat ook de organisatie hierop ingericht is. We maken samen plannen, stellen beleid op en werken samen met onze inwoners.

Wie zijn wij?

Een organisatie in ontwikkeling betekent ook: de medewerker in ontwikkeling. De informele, open en collegiale werksfeer maakt dat het fijn werken is bij de gemeente Cranendonck. Lef en vertrouwen zijn onze kernwaarden: we zoeken medewerkers die van gebaande paden durven af te wijken in het belang van het resultaat. Daarbij is vertrouwen in elkaar de basis. We gaan uit van de zelfstandigheid van medewerkers, die in autonome teams samenwerken en actief samenwerken met de inwoners, ondernemers en organisaties in Cranendonck.

Tijdelijk, voor de duur van 1,5 jaar

Wat ga je doen?

Je gaat werken voor de gemeente Cranendonck op de afdeling Omgeving & Veiligheid. Binnen de afdeling geven we vorm aan een optimale dienstverlening voor onze burgers en bedrijven en ligt de focus op ontwikkeling en innovatie.

  • Je bent resultaat gericht, handelt pro-actief en bent daarbij zowel in- als extern aanspreekpunt voor jouw klanten: onze inwoners, ondernemers, ontwikkelende partijen en andere overheden, en voor de bestuurders.
  • Je houdt toezicht op en de naleving van verschillende wetten de APV, overlast meldingen en alsmede in het kader van de Landelijke Aanpak Adreskwaliteit.
  • Je signaleert overtredingen, illegale situaties en niet gewenste ontwikkelingen. Je rapporteert en adviseert collega’s en het management over te nemen handhavingsmaatregelen. Je stemt activiteiten af met andere disciplines binnen en buiten de organisatie.
  • Je bent in staat om waar nodig handhavend op te treden.
  • Je onderzoekt en beoordeelt handhavingsverzoeken op rechtmatigheid.
  • Je adviseert en informeert belanghebbenden en betrokkenen, zowel intern als extern over de toepassing en uitvoering van het gemeentelijk toezicht- en handhavingsbeleid met als doel het creëren van begrip en draagvlak.
  • Je draagt bij aan het verder op peil brengen en houden van het gemeentelijk toezicht- en handhavingsbeleid.

 Wat verwachten we van je?

  • Je hebt een afgeronde opleiding HTV (getuigschrift BOA)
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs (B)
  • Je hebt kennis van relevante wet- en regelgeving, gemeentelijke regels en het uitvoeren en rapporteren van diverse controles
  • Je kunt overweg met Exxellence, Melddesk, Transactiemodule CJIB, Microsoft Office en het BOA Registratie Systeem is een pré
  • Je makkelijk in contact treedt met mensen, waarbij je je zakelijk en soms bemiddelend kan opstellen
  • Je een flexibele werkhouding hebt en bereid in de avond en het weekend te werken
  • Je voldoet aan de eisen van de Regeling Toetsing Geweldsbeheersing Buitengewoon opsporings-ambtenaar (RTGB), dan wel ben je bereid hieraan te voldoen
  • En tenslotte ben je vaardig in conflicthantering, ben je klantgericht, nauwkeurig, kritisch en stressbestendig.

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende en veelzijdige functie in de werkomgeving die volop in beweging is. Je krijgt ruimte om mee te bouwen aan onze organisatie en het realiseren van onze doelen.
  • Een salaris maximaal €3.323,- bruto per maand (schaalniveau 6 per 01-01-2023). Inpassing van de schaal is afhankelijk van opleiding en ervaring. Inpassing in de aanloopschaal 5 is mogelijk wanneer je de functie nog niet volledig en volwaardig kan uitvoeren. Voor ervaren kandidaten is een arbeidsmarkttoelage bespreekbaar.
  • Een tijdelijke overeenkomst voor de duur van 1,5 jaar.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals betaald ouderschapsverlof, ver- en aankoop van verlofdagen, opleidingsfaciliteiten, een fietsplan en een eventuele werkgeversbijdrage in de ziektekostenpremie.
  • Wij kennen geen reiskostenvergoeding woon-werkverkeer. Je werkgebied is het werkgebied van de drie gemeenten.

Wil je meer informatie?

Heb je vragen over de inhoud van de vacature neem dan contact op met Renske Coenegracht, BOA, of Patrick Kuckelkorn, teammanager Omgeving & Veiligheid via tel. 0495 431 222, e-mail: r.coenegracht@cranendonck.nl of p.kuckelkorn@cranendonck.nl . Heb je vragen over de procedure, neem dan contact op met HR-loket tel. 040-2083737, e-mail: HRloket@a2samenwerking.nl.

Ben jij onze nieuwe collega?

Graag ontvangen we snel jouw cv en een motivatie onder vermelding van het vacaturenummer. Stuur je reactie in via de website www.werkeninzuidoostbrabant.nl(externe link).