In verband met het coronavirus zijn er een aantal wijzigingen in onze dienstverlening

Voor u en onze veiligheid volgen ook wij de RIVM-richtlijnen op in de strijd tegen corona. Dit doen we door persoonlijk contact op het gemeentehuis zo veel mogelijk te beperken. Er gelden daarom aangepaste openingstijden. Alleen afspraken die noodzakelijk zijn, gaan door en er is geen vrije inloop. 

Mondkapje

Als u op afspraak het gemeentehuis bezoekt, moet u een mondkapje dragen.

Online regelen

Misschien kunt u uw vraag ook online regelen en is een afspraak niet nodig. Kijk op de homepage bij 'Online regelen'. Of typ wat u zoekt in het zoekveld en kijk op de informatiepagina of u dit online kunt regelen. 

Sluit venster

Inkoopbeleid

Inkoopbeleid

Op 1 april 2013 is de Aanbestedingswet 2012 in werking getreden. Het college van burgemeester en wethouders van Cranendonck heeft vervolgens een nieuw inkoopbeleid vastgesteld. Op deze pagina vind je alle relevante documenten die te maken hebben met het inkoopbeleid, waaronder ook de voorwaarden.